MADDE 1 – TARAFLAR
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1.1 - SATICI
Unvanı: EKREM KILKIL EXLAND TRADE
Adresi: Reis Mahallesi 9163/1 Sokak No:6/19 Karabağlar / İZMİR Telefon: 0 (531) 228 60 02
Vergi Dairesi ve No: Kadifekale VD - 5550893347
E-posta: [email protected]
Web Sitesi: www.exland.com.tr
1.2 - ALICI
Adı/Soyadı/Unvanı: [Sipariş formunda belirtilen kişi/kurum] Adresi: [Sipariş formunda belirtilen adres]
Telefon: [Sipariş formunda belirtilen telefon]
E-posta: [Sipariş formunda belirtilen e-posta]
MADDE 2 – KONU
Bu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait www.exland.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı, nitelikleri ve satış fiyatı sipariş formunda belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Tarih: [Sipariş tarihi]
Ürün Adı / Adet / Toplam Tutar: [Sipariş formunda belirtildiği gibidir]
Ürünlerin cinsi, türü, miktarı, markası/modeli, rengi ve tüm vergiler dahil satış bedeli sipariş formunda belirtildiği gibidir.
Ödeme Şekli: [Kredi kartı / Havale / vb.]
Teslimat Adresi: [Sipariş formunda belirtilen adres]
MADDE 4 – MALIN TESLİMİ VE TESLİMAT
Sözleşme, ALICI’nın SATICI’dan almış olduğu ürünlerin ALICI’ya teslimi ile ifa edilmiş olur. Ürün, ALICI’nın belirtmiş olduğu adrese sözleşme hükümlerine uygun olarak teslim edilecektir. Teslimata ilişkin olarak, aksi belirtilmedikçe teslimat bedeli ALICI tarafından karşılanır. Diğer durumlarda teslimat bedeli SATICI tarafından karşılanabilir.
Ürünün teslimatı, ödeme gerçekleştikten sonra belirtilen süreler içinde yapılır. SATICI, teslimatın imkânsız olduğu haller dışında, sipariş tarihinden itibaren en geç otuz (30) gün içinde ürünü ALICI’ya ulaştırmakla yükümlüdür.
ALICI, teslimat için verdiği bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Kargo firmasının ürünü teslim etme aşamasında yaşanacak sorunlardan veya ürünün ALICI’ya teslim edilmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu durumda ürünün kargo firması tarafından bekletilmesi veya geri gönderilmesi nedeniyle oluşacak tüm masraflar ALICI’ya aittir.
ALICI, zarar görmüş paketleri teslim almayarak kargo görevlisine tutanak tutturarak
durumu belgelendirmelidir. Paket teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilir. Paket teslim alınmaz ve tutanak tutulmuş ise, tutanağın bir kopyasıyla birlikte durum derhal SATICI’ya bildirilmelidir.
Ürün’ün, ALICI’nın belirttiği başka bir kişiye teslim edilecek olması halinde, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
MADDE 5 – SATICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
SATICI, sözleşme konusu mal veya hizmeti sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun, varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim etmekle yükümlüdür.
SATICI, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeniyle teslimat yapılamaması halinde durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde ALICI’ya bildirir. Bu durumda ALICI, siparişi iptal edebilir; iptal halinde SATICI, ödenen bedeli on dört (14) gün içinde ALICI’ya iade eder.
SATICI, sistem hatalarından kaynaklanan fiyat yanlışlıklarından sorumlu değildir. Bu tür durumlarda SATICI, ALICI’ya gerçek fiyatı bildirir. ALICI, bildirimi izleyen yedi (7) gün içinde farkı ödemeyi kabul etmezse SATICI siparişi iptal eder.
MADDE 6 – ALICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
ALICI, web sitesinde yer alan ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve kargo bedeli gibi bilgileri okuyup anladığını ve elektronik ortamda onayladığını kabul eder.
ALICI, şikayet ve taleplerini SATICI’nın yukarıda belirtilen iletişim bilgileri aracılığıyla veya web sitesindeki “Bize Ulaşın” kısmından iletebilir.
ALICI, ürün tesliminde hasarlı, kırık, ambalajı yırtılmış ürünleri kargo görevlisinden teslim almamalıdır. Teslim aldıktan sonraki hasarlardan ALICI sorumludur.
Mal veya hizmetin tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının, ALICI’nın kusuru dışında yetkisiz kişilerce kullanılması nedeniyle bedelin SATICI’ya ödenmemesi halinde, ALICI teslim aldığı ürünü üç (3) gün içinde iade etmekle yükümlüdür. Bu durumda teslimat giderleri ALICI’ya aittir.
ALICI, ürünü iade etmek isterse ürün ve ambalajına zarar vermemeyi, iade anında fatura ve irsaliyesini de eklemeyi kabul eder.
MADDE 7 – CAYMA HAKKI
ALICI, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımı için bu süre içinde SATICI’ya e-posta veya telefon yoluyla bildirim yapılması gereklidir. Ürün, orijinal kutusu, faturası ve kullanılmamış halde iade edilmelidir.
İade edilen ürünün bedeli, ürün SATICI’ya ulaştıktan sonra yedi (7) gün içinde aynı ödeme yöntemiyle iade edilir. İade kargo bedeli, aksi belirtilmedikçe SATICI tarafından karşılanır.
MADDE 8 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
- Niteliği itibarıyla iadesi mümkün olmayan, hijyen nedeniyle tekrar satılamayacak ürünler (örneğin: tabanlık, kişisel bakım ürünleri, hallux valgus düzelticiler vb.)
- Tek kullanımlık veya kişiye özel hazırlanan ürünler
- Ambalajı açılmış veya kullanılmış ürünler
Ürünün ambalajı açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olması cayma hakkı için şarttır.
MADDE 9 – KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI (KVKK)
ALICI’nın kişisel verileri, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yalnızca siparişin gerçekleştirilmesi, teslimat ve satış sonrası destek süreçleri amacıyla işlenir. Ayrıntılı bilgi için www.exland.com.tr adresinde yer alan Gizlilik Politikası incelenebilir.
MADDE 10 – YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen parasal sınırlara kadar Tüketici Hakem Heyetleri; bu sınırların üzerindeki uyuşmazlıklarda ise ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI
EKREM KILKIL EXLAND TRADE
ALICI
[Elektronik ortamda onaylayan kişi]